EL COLOMER
ARXIU DEL BLOC
-
►
2013
(103)
- ► de desembre (12)
- ► de novembre (8)
- ► de setembre (5)
-
►
2012
(72)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (6)
-
►
2011
(91)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (12)
- ► de setembre (4)
-
►
2010
(115)
- ► de desembre (13)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (9)
-
▼
2009
(82)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (9)
-
▼
de maig
(14)
- El Colomer - Especial Eleccions Europees
- Els regidors del BLOC destinaran el 20% de les ret...
- Nova secció - Cròniques del Ple
- Xarrada/Col·loqui: Dones amb igualtat
- El BLOC obliga a modificar el pressupost per a evi...
- Per a quan un metro del segle XX?
- Espot Bloc - Coalició per Europa
- El Bloc proposa crear un parc per a gossos
- Eleccions europees - Vot per correu
- Cap de setmana ple d'activitats
- Preparant les Europees
- Sopar amb el candidat a Europa
- El Colomer - Abril 2009
- Música en valencià
dissabte, 23 de maig del 2009
15:50 | Publicat per
Bloc de Meliana |
Modificar el missatge
Les notícies que ens arriben de la Generalitat ens demostren el fracàs de la política del PP quant a infraestructures bàsiques per al transport col·lectiu i urbà, concretament pel que fa a la xarxa de metro.
Ara, 12 estacions de les línies 3 i 5 del metro de València ampliaran les andanes per a permetre l’ús de combois més llargs i poder augmentar així el nombre de viatgers. Quin pegat! Esta és la solució dels populars per al metro del segle XXI? Per a quan el soterrament de la xarxa i la doble via del metro? Estes són les solucions per a una vertitable modernització de la xarxa, per a poder augmentar les freqüències de pas com a la resta d’àrees metropolitanes de referència, per a poder augmentar el nombre de viatgers i per a la consecució d’un metro ja no del segle XXI, sinó d’un segle XX que ja fa nou anys que vam despedir.
Per al PP ja no és prioritari soterrar les vies per Burjassot, curiosament sí que ho era en la campanya electoral del 2007. Tampoc sabem res a Meliana del projecte de modernització de l’estació del metro ni del condicionament per a la doble via. I ja han passat quasi 6 anys des que al 2003 el director general de Transport, Vicente Dómine, presentara la proposta a Meliana amb tota la parafernàlia i es comprometera a invertir 3 milions d’euros davant l’actual alcalde popular, Blas Devís. Imaginem que d’ací a poc, potser en la campanya electoral de les europees, el conseller Mario Flores vindrà a inaugurar la supressió del pas a nivell, unes obres que corresponen a un pla del 1995 i que, després de tot este temps, han tardat a executar dos anys quan estava previst fer-ho en sis mesos.
I, mentrestant, es planifiquen més i més carreteres (CV-300, Via Parc Nord, Tercer Cinturó...) que travessaran la comarca desfent el territori i fent del cotxe l’única opció real de transport metropolità. És esta la política de mobilitat i de transport moderna i sostenible del PP?
Estem constatant la gran mentida de les promeses i dels projectes dels populars. Hem vist el descontent i el fracàs de les polítiques populars en l’ensenyament i ara també en la política d’infraestructures, i, un altre àmbit, el sanitari, dóna mostres evidents d’estar pròxim al col·lapse.
I em pregunte, en tots els anys de bonança econòmica que hem viscut fins a la crisi, amb un endeutament dels més elevats de totes les comunitats autònomes, a què han destinat els governs populars de Zaplana i Camps els diners dels valencians. És una constatació que no ens han garantit una situació de benestar ni en educació, ni en sanitat, ni en infraestructures bàsiques de transport com ara el metro.
Josep Riera, portaveu del BLOC de Meliana
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
VÍDEOS PLENS
FEM MELIANA MILLOR
Mostra Fem Meliana Millor en un mapa més gran
2on Passeig per l'horta
SOBRE NOSALTRES
- Bloc de Meliana
- Ací podràs trobar notícies de Meliana i de l'agrupació local del BLOC.
CONTACTE
C/Túria, 2 de Meliana
Tlf. 608996311
meliana@bloc.ws
blocmeliana@gmail.com
Tlf. 608996311
meliana@bloc.ws
blocmeliana@gmail.com
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada